Μόρας: «Έγινε το όνειρο μου πραγματικότητα, είσαι η ομάδα της καρδιάς μου»

Ο Βαγγέλης Μόρας αγωνίστηκε με την ΑΕΛ για πρώτη φορά φέτος και ανέβασε μία δημοσίευση στο προφίλ του instagram και η οποία είναι η εξής:

«Μετά από 16 χρόνια και 10 μήνες έγινε το όνειρο μου όπως και το όνειρο των δικών μου ανθρώπων πραγματικότητα ... να φορέσω την φανέλα που αγαπώ ξανά ! Ο λόγος που ξεκίνησα να παίζω και να ονειρεύομαι ότι κάποια στιγμή μπορεί να αγωνιστώ σε υψηλό επίπεδο είναι η ΑΕΛ . Πείτε το οπαδιλικι, πείτε το γλύψιμο, πείτε το όπως θέλετε , για μένα θα είσαι η ομάδα της καρδιάς μου και όσο θα μου δίνεται η ευκαιρία να αγωνίζομαι θα προσπαθώ να το απολαύσω όσο πιο έντονα μπορώ χωρίς να με ενδιαφέρει τι θα λένε οι κακές γλώσσες 🙏🏻🙏🏻 #ael #love #myteam#football #mydream #mycity»


Μετά από 16 χρόνια και 10 μήνες έγινε το όνειρο μου όπως και το όνειρο των δικών μου ανθρώπων πραγματικότητα ... να φορέσω την φανέλα που αγαπώ ξανά ! Ο λόγος που ξεκίνησα να παίζω και να ονειρεύομαι ότι κάποια στιγμή μπορεί να αγωνιστώ σε υψηλό επίπεδο είναι η ΑΕΛ . Πείτε το οπαδιλικι, πείτε το γλύψιμο, πείτε το όπως θέλετε , για μένα θα είσαι η ομάδα της καρδιάς μου και όσο θα μου δίνεται η ευκαιρία να αγωνίζομαι θα προσπαθώ να το απολαύσω όσο πιο έντονα μπορώ χωρίς να με ενδιαφέρει τι θα λένε οι κακές γλώσσες 🙏🏻🙏🏻 #ael #love #myteam #football #mydream #mycity
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Moras Vangelis (@moras_vangelis) στις


photo by Kostas Tsomakos

Σχόλια