Λεοζίνιο:«Δεν επιτρέπω να με δυσφημούν, δεν υπάρχει σεβασμός στις προσπάθειές μας»

Απάντηση στις δηλώσεις του Κούγια έκανε ο Λεοζίνιο, καθώς ο Κούγιας τον είπε ποδοσφαιρικό απατεώνα σε συνέντευξή του
στο κανάλι Astra. Αναλυτικά η ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram:

«Απάντηση στις κατηγορίες 
Σε όλη την ποδοσφαιρική μου καριέρα, έμαθα να μιλώ μόνο εντός των γραμμών του γηπέδου και ποτέ έξω από αυτές. Σχετικά με την αήθη, απρόκλητη και συκοφαντική επίθεση που δέχομαι από χθες δημόσια, αναφορικά με την ποδοσφαιρική μου αξία, την εγχείρηση αποκατάστασης τραυματισμού μου στο χέρι και το πόσο τελικά "κοστίζω" φέτος στην ομάδα μου, μετά από δικές μου αποφάσεις και πρωτοβουλίες, θα περιμένω να μιλήσει επίσης δημόσια, για μένα, η ίδια μου η ομάδα.
Δε θα επιτρέψω όμως σε κανέναν να δυσφημεί, να συκοφαντεί και να διακινδυνεύει το ποδοσφαιρικό μου μέλλον και την επαγγελματική μου καριέρα, όχι μόνο γιατί δε σέβεται την ιστορία μου στα ελληνικά γήπεδα αλλά κυρίως γιατί σε μια τόσο κρίσιμη για την ομάδα μου καμπή του πρωταθλήματος, δεν υπάρχει ίχνος σεβασμού στον ιδρώτα και τις προσπάθειες των συμπαικτών και του προπονητή μου αλλά και στην αγωνία του κόσμου της ΑΕΛ, που γνωρίζει πολύ καλά κάτω από πόσο αντίξοες συνθήκες και καταστάσεις, υπηρετούμε με περηφάνια τα χρώματα και την ιστορία της.
Έχω μάθει πολύ καλά να δίνω τις απαντήσεις μου, όπου και όταν χρειάζεται..»


photo by Kostas Tsomakos

Σχόλια