Μαρία-Βασιλική Nennstiel: «Αγαπώ πολύ την πόλη της Λάρισας και έχω φανέλες της ΑΕΛ»

Η Μαρία-Βασιλική Nennstiel που είναι μοντέλο και ζει στη Γερμανία και έχει καταγωγή από την Λάρισα
επισκέφτεται την πόλη, την μπουτίκ αλλά και ποια είναι η σχέση της με την ΑΕΛ.

Έχεις καταγωγή από τη Λάρισα;

«Eγώ είμαι από το Ερφούρτ της Γερμανίας. Ο μπαμπάς μου κατάγεται από τη Ραχούλα της Λάρισας».

Επισκέφτεσαι συχνά τη Λάρισα και την Ελλάδα;

«Ναι  την επισκέφτομαι , αγαπώ πολύ την πόλη της Λάρισας αλλά πηγαίνω και σε άλλα μέρη της Ελλάδας».

Ποιο είναι το αγαπημένο σου μέρος στη Λάρισα;

«Το μπαρ «Βamboo» γιατί μπορώ να δω την πόλη από ψηλά και στο Φρούριο μ’ αρέσουν οι ταβέρνες και τα μπαρ όπου οι άνθρωποι πηγαίνουν για να φάνε και να διασκεδάσουν».



Από ποιά ηλικία άρχισες να υποστηρίζεις την ΑΕΛ;

«Την υποστηρίζω από 18 χρονών αλλά στα 10 μου, μου είχε πάρει φανέλα της ΑΕΛ ο πατέρας μου. Την έχω ακόμα εδώ».

Ξέρεις κάποιον ποδοσφαιριστή της ΑΕΛ από το παρελθόν;

«Ναι τον Κλέιτον. Έχω τη φανέλα του με το νούμερο 10».



Εχεις πάει ποτέ σε κάποιον αγώνα της;

«Ναι, η πρώτη μου φορά ήταν όταν ήμουν 10 χρονών και πήγα στο Αλκαζάρ για τον αγώνα ΑΕΛ-Άρης. Επίσης είχα πάει και το 2015 στο Αλκαζάρ με μαζί με έναν καλό μου φίλο από τη Ραχούλα.
Στο AEL FC Arena δεν έχω μπορέσει να πάω γιατί όταν έρχομαι στην Λάρισα δεν παίζει εκεί ή είναι κλειστό (λόγω καλοκαιριού). Έχω πάει μόνο για καφέ. Εάν είμαι στη Λάρισα και παίζει η ομάδα θα πάω».



Ευχαριστώ για τη συνέντευξη...



by Gkael (Γ.Κ.)

Σχόλια