Γκόλιας: «Ο κόσμος της μου έδωσε να καταλάβω πόσο μεγάλη ομάδα είναι η ΑΕΛ»


Ο Νίκος Γκόλιας ανέβασε δημοσίευση στο προφίλ του στο Instagram και αναφέρθηκε στην ΑΕΛ και τον κόσμο της
αλλά και στους ανθρώπους που τον βοήθησαν.
Αναλυτικά η δημοσίευσή του:

« 4 χρόνια σήμερα ολοκληρώθηκαν από την στιγμή που είχα τη τιμή να αγωνιστώ με την ομαδα της Α.Ε.Λ ! Με αυτήν την ομάδα έζησα στιγμές που δεν τις αλλάζω με τίποτα στο κόσμο και σίγουρα θα μείνουν μέσα μου χαραγμένες και θα τις κουβαλάω για όλη μου την ζωή ! Πέρα από τις ατομικές και ομαδικές επιτυχείες έκανα αληθινές φιλίες και γνώρισα απίστευτους χαρακτήρες και δημιουργήσαμε ένα τρομερό κλίμα οικογένειας ! Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον μεγαλομέτοχο της ομάδας κύριο Κούγια που με έφερε στη ομάδα πριν 4 χρόνια και μου έδωσε την ευκαιρία να εκπληρώσω το όνειρο μου να αγωνιστώ στη Superleague και να ζήσω όσο προανέφερα ! Επίσης όλους τους προπονητές και όλους τους συμπαίκτες μου ! Απ' όλους κέρδισα κάτι και σαν ποδοσφαιριστής αλλά και ως άνθρωπος !! Ακόμη τους ανθρώπους που ήταν εκεί για εμάς όλο το 24ωρο, τον κύριο Μπασδέκη τον γιατρό μας, τον φυσικοθεραπευτή της ομάδας κύριο Ζάχαρη, τους μασέρ της ομάδας όλους ξεχωριστά @apostolisdritsas @paparse1__ @giorgio_mek @greg_nas και την φροντιστάρα μου κύριο Τσαρέα @kostas_vivi ! Για το τέλος άφησα τον κόσμο της ομάδας που από την πρώτη στιγμή μου έδωσαν να καταλάβω σε πόσο μεγάλη ομάδα θα αγωνιστώ και ότι πραγματικά σ' αυτήν την πόλη ότι υπάρχει μόνο μια ομάδα !!! Εις το επανειδην ! 🇬🇷🇬🇷🇬🇷⚽️⚽️⚽️🐎🐎🐎🐎🐎🐎»





4 χρόνια σήμερα ολοκληρώθηκαν από την στιγμή που είχα τη τιμή να αγωνιστω με την ομαδα της Α.Ε.Λ ! Με αυτήν ομάδα έζησα στιγμές που δεν τις αλλάζω με τίποτα στο κόσμο και σίγουρα θα μείνουν μέσα μου χαραγμένες και θα τις κουβαλάω για όλη μου την ζωή ! Πέρα από τις ατομικές κ ομαδικές επιτυχείς έκανα αληθινές φιλίες και γνώρισα απίστευτους χαρακτήρες και δημιουργήσαμε ένα τρομερό κλίμα οικογένειας ! Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον μεγαλομέτοχο της ομάδας κύριο Κουγια που με έφερε στη ομάδα πριν 4 χρόνια και μου έδωσε την ευκαιρία να εκπληρώσω το όνειρο μου να αγωνιστώ στη superleage και να ζήσω όσο προανέφερα ! Επίσης όλους τους προπονητές και όλους τους συμπαίκτες μου ! Απ όλους κέρδισα κάτι και σαν ποδοσφαιριστής αλλά και ως άνθρωπος !! Ακόμη τους ανθρώπους που ήταν εκεί για εμάς όλο το 24ωρο κύριο Μπασδέκη τον γιατρό μας τον φυσικοθεραπευτή της ομάδας κύριο Ζάχαρη τους μασέρ της ομάδας όλους ξεχωριστά @apostolisdritsas @paparse1__ @giorgio_mek @greg_nas και την φροντισταρα μου κύριο Τσαρεα @kostas_vivi ! Για το τέλος άφησα τον κόσμο της ομάδας που από την πρώτη στιγμή μου έδωσαν να καταλάβω σε ποσο μεγάλη ομάδα θα αγωνιστώ και ότι πραγματικά σ αυτήν την πόλη ότι υπάρχει μόνο μια ομάδα !!! Εις το επανειδην ! 🇬🇷🇬🇷🇬🇷⚽️⚽️⚽️🐎🐎🐎🐎🐎🐎
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos_Gk14 (@nikos_gk14) στις


photo by Kostas Tsomakos

Σχόλια