Σπανούλης: «Ήμουν μέσα στο γήπεδο το '88. Είχα τη φανέλα του Καραπιάλη και ο αδερφός μου του Μητσιμπόνα»

Στην εκπομπή της Cosmote TV «2004 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ» ο Βασίλης Σπανούλης μίλησε με τον Αντώνη Νικοπολίδη για τον αθλητισμό
και τις προσωπικές και ομαδικές τους εμπειρίες. Ο Βασίλης Σπανούλης στην κουβέντα τους είπε τα εξής:
«Ήμουν μέσα στο γήπεδο το '88. Εγώ είχα τη φανέλα του Καραπιάλη και ο αδερφός μου του συγχωρεμένου του Μητσιμπόνα. Πηγαίναμε στα γήπεδο συνέχεια μας έπαιρνε ο πατέρας μου και μάλιστα τότε ο γονιός μπορούσε να πάρει ένα παιδί μαζί του και βρίσκαμε κάποιον άλλον και μπαίναμε στη ζούλα.
Μ' άρεσε πολύ το ποδόσφαιρο. Είχαμε την Εθνική Ελλάδας στο μπάσκετ το '87 ,είχαμε τότε και τη Λάρισα που ήταν φοβερή ομάδα και πήρε και το πρωτάθλημα. Ήταν ανάμεικτα τα συναισθήματα. Παίζαμε και τα δύο».


Δείτε το video από το 5:10 και μετά...






Σχόλια