Μακρής: “Ήταν εύκολη η επιλογή να διαλέξω την ΑΕΛ”!

Ο νεαρός Κώστας Μακρής είναι ένας από τους παίκτες που υπέγραψαν επαγγελματικό συμβόλαιο με την ομάδα της ΑΕΛ,
κίνηση που δείχνει πόσο πολύ υπολογίζει στα ταλέντα της περιοχής (και όχι μόνο) τη φετινή χρονιά.
Σε ηλικία 18 ετών (4/12/98), ο εξτρέμ κατάφερε να πείσει τους ανθρώπους των “βυσσινί” να μην διστάσουν και να τον εντάξουν στο δυναμικό της ομάδας από την Δήμητρα Γιάννουλης εξαργυρώνοντας έτσι την πολύ καλή χρονιά που έκανε στην Α΄τοπική κατηγορία της Λάρισας
Ο Κώστας Μακρής μίλησε στο LarissaSportNews.gr για τρόπο που τον προσέγγισε η ΑΕΛ, την ευκολία στο να αποφασίσει να υπογράψει το συμβόλαιο του, αν και τον ήθελαν και άλλες ομάδες της Super League. Παράλληλα αναφέρθηκε στον Αλέξη Κούγια και τον Άγγελο Αναστασιάδη, αλλά και τον στόχο του να καταφέρει να εδραιωθεί στην ανδρική ομάδα με σκληρή δουλειά.
Η συνέντευξη του Κώστα Μακρή:
Άνθρωποι που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο στο νομό γνωρίζουν τις ποδοσφαιρικές σου ικανότητες, αλλά υπάρχουν και αρκετοί φίλαθλοι που είδαν την ΠΑΕ ΑΕΛ να ανακοινώνει ένα νεαρό παιδί με επαγγελματικό συμβόλαιο. Πες μας δύο λόγια για σένα;
“Ασχολούμαι από μικρός με το ποδόσφαιρο. Αυτή είναι η τρέλα μου από παιδί. Ξεκίνησα από τους Ατρόμητους/Θύελλα και βρισκόμουν εκεί μέχρι τη στιγμή που έγινε μία προεπιλογή από τον Τύρναβο. Τότε με επέλεξε ο κ. Διγκόζης, αλλά κάποιες συγκυρίες δεν μου επέτρεψαν να συνεχίσω εκεί.
Στη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου πήγα στον Ηρακλή Λάρισας όπου πήρα κάποια παιχνίδια. Αφού τέλειωσε η σεζόν και μελέτησα όλες τις προτάσεις που είχα, θεώρησα σωστό να συνεχίσω στη Δήμητρα Γιάννουλης. Επιλογή που με δικαίωσε γιατί έκανα μία γεμάτη χρονιά (32 συμμετοχές, 10 ασίστ, 9 γκολ). Εκεί βρήκα τον Βασίλη Μπακογιάννη, έναν από τους καλύτερους προπονητές στη Λάρισα, ένα υγιές σωματείο με σωστή νοοτροπία που έχει σαν πρώτο στόχο την ανάδειξη νεαρών ποδοσφαιριστών.
Όλοι αυτοί με βοήθησαν έτσι ώστε να βελτιωθώ και να γίνω καλύτερος. Μετά από όλα αυτά έφτασε και η στιγμή να με πάρει και η ομάδα της πόλης μου, που είναι και η μεγάλη μου αγάπη. Το να καταφέρω να παίξω στην ΑΕΛ”
Αγωνίζεσαι σαν εξτρέμ, αλλά τι έχεις να πεις για την περίπτωση του Γιάννη Μασούρα που ξεκίνησε από άλλη θέση και αγωνίζεται πλέον αλλού;
“Φυσικά και θα αγωνιστώ σε οποιαδήποτε θέση μου ζητηθεί και όπου με χρειάζεται ο προπονητής μου και η ομάδα. Εγώ αγωνίζομαι σαν εξτρέμ. Μπορώ και αριστερά και δεξιά. Προτιμώ να αγωνίζομαι βέβαια από τη δεξιά πτέρυγα που αισθάνομαι πιο άνετος, αλλά θα αγωνιστώ όπως είπα εκεί που με χρειάζεται η ομάδα”.
makris
Η χρονιά ξεκινάει σιγά-σιγά, ποιοι είναι οι στόχοι σου και οι φιλοδοξίες σου με τη φανέλα της ΑΕΛ;
“Σκοπός μου είναι να καταφέρω να βοηθήσω την ομάδα της πόλης μου. Εδώ γεννήθηκα και είναι τιμή μου που κατάφερα να ανήκω σε αυτή την πετυχημένη και με πλούσια σε ιστορία ομάδα. Θα πρέπει να δουλέψω με στόχο η ΑΕΛ να φτάσει ψηλά στο σύνολό της, αν το πετύχω αυτό θα γίνω και εγώ καλύτερος αθλητής. Θέλω να δώσω τα πάντα για να καταφέρω να καθιερωθώ.
Σημαντικό ρόλο θα παίξει και ο κ. Αναστασιάδης, που δουλεύει με νεαρά παιδιά. Εγώ θα ήθελα να πείσω τον προπονητή μου και να καταφέρω να βρεθώ στην πρώτη ομάδα την σεζόν που ξεκινά. Θέλω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου την περίοδο της προετοιμασίας και να αποδείξω ότι μπορώ.
Θέλω να δουλέψω αρκετά έτσι ώστε να πείσω τους ανθρώπους την ομάδας να μου δώσουν την ευκαιρία και αν και ανήκω στην ανδρική ομάδα, θα αγωνιστώ όπου χρειαστεί για να αποδείξω την αξία μου”.
Αναφέρθηκες στον νέο προπονητή. Γενικά είχες συνομιλίες με τον Αλέξη Κούγια ή και με τον ίδιο τον Άγγελο Αναστασιάδη για τη μεταγραφή σου;
“Ο κ. Κούγιας ήταν ένας από τους ανθρώπους που έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να υπογράψω το συμβόλαιό μου με την ΑΕΛ. Από την πρώτη στιγμή που με είδε ζήτησε από κάποιους ανθρώπους να με παρακολουθήσουν σε κάποια ματς. Μόλις ενημερώθηκε, ο ίδιος με πήρε τηλέφωνο και μου έδειξε το μεγάλο του ενδιαφέρον και εύχομαι να μην μετανιώσει για αυτή την επιλογή. Εγώ τουλάχιστον θα προσπαθήσω να μην συμβεί αυτό. 
Σχετικά με τον Άγγελο Αναστασιάδη ακόμα δεν έχω μιλήσει και ούτε έχουμε γνωριστεί. Θα τον συναντήσω από την επόμενη εβδομάδα που θα μας καλέσουν για τις εξετάσεις, αλλά και στο ξεκίνημα των προπονήσεων που είναι προγραμματισμένο. Εγώ θα ακολουθήσω το πρόγραμμα της υπόλοιπης ομάδας και θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό”.
Αλήθεια η προσέγγιση έγινε μόνο από τον Αλέξη Κούγια. Γενικά πως έκλεισε το deal μεταξύ των δύο πλευρών;
“Μπορώ να μιλήσω μόνο για το δικό μου παράδειγμα, δεν ξέρω τι συνέβη με άλλα παιδιά. Είχα ενημερωθεί από πιο πριν πως υπάρχει ενδιαφέρον όσον αφορά την απόδοσή που είχα με την Δήμητρα Γιάννουλης. Στη συνέχεια κλήθηκα αρχικά από τον προηγούμενο προπονητή τον κ. Τσιώλη, και έκανα προπονήσεις με την ανδρική ομάδα. Αυτές κράτησαν για δύο βδομάδες. Μετά την αποχώρηση του, έκανα άλλες δύο προπονήσεις με την ομάδα Νέων τις ημέρες όπου γινόταν η προεπιλογή, ενώ αγωνίστηκα και στο φιλικό στην Ελασσόνα με τον ΠΟΕ.
Σε εκείνο το φιλικό μου ανακοινώθηκε πως θα ακολουθήσω την αποστολή στη προετοιμασία της ανδρικής ομάδας. Ενώ λίγες μέρες μετά μου ανακοίνωσαν ότι συμφωνούν όλοι, του τεχνικού επιτελείου μαζί και ο κ. Κυπαρίσσης να γίνω επαγγελματίας στην ομάδα της ΑΕΛ και πως ήταν ικανοποιημένοι με την απόδοσή μου”.
Άρα το προπονητικό επιτελείο έχει μία καλή εικόνα για σένα.
“Όλα ξεκίνησαν από το ενδιαφέρον που έδειξαν άτομα μέσα από το τεχνικό επιτελείο. Ο κ. Μαντζιώκας, ο κ. Κατσάρας  μετά το φιλικό, όλες τις προπονήσεις με βοήθησαν και μου έδωσαν την ευκαιρία να βρεθώ στην προετοιμασία όπως φυσικά να με προτείνουν να γίνω επαγγελματίας. Μαζί και ο κ. Κυπαρίσσης που ήρθε και μου είπε πως συμφωνούν όλοι στο να υπογράψω επαγγελματικό συμβόλαιο”.
Από εκείνες τις ημέρες έχεις κρατήσει κάποια λόγια στο μυαλό σου;
“Τα λόγια του κ. Κατσάρα. Γύρισε και μου είπε “Δεν τελειώνει κάτι με αυτό. Δουλεύεις περισσότερο γιατί δεν είναι το ταβάνι απλά να γίνεις επαγγελματίας. Δουλεύεις για να παίξεις στην πρώτη ομάδα”.
makris
Δεν υπήρξε ενδιαφέρον για σένα όμως μόνο από την ΑΕΛ. Μπορείς να μιλήσεις για τις άλλες ομάδες που ενδιαφέρθηκαν για σένα;
“Είχαν γίνει κάποιες προσεγγίσεις από άλλες ομάδες της Super League. Μεταξύ αυτών ο ΠΑΟΚ, η Βέροια και ο Ολυμπιακός. Μάλιστα οι τελευταίοι με είχαν παρακολουθήσει αρκετά ενώ με είχαν καλέσει και στο Ρέντη όπου πήγα και δοκιμάστηκα. Μόλις έμαθα όμως για το ενδιαφέρον της ΑΕΛ, δεν ήταν δύσκολη η επιλογή για το τι πρέπει να διαλέξω. 
Μέχρι και την τελευταία στιγμή οι ομάδες αυτές με παρακολουθούσαν, αλλά όπως σου είπα με το που ήρθε η πρόταση της ΑΕΛ όλα τα υπόλοιπα ήταν απλά. Αυτό ήταν που περίμενα περισσότερο για το που θέλω να αγωνιστώ”.
Για να φτάσεις μέχρι την ΑΕΛ εκτός από τις ποδοσφαιρικές σου ικανότητες υπήρχαν άνθρωποι που σε βοήθησαν και σε στήριξαν;
“Αρχικά η οικογένεια μου. Τους είχα συνέχεια δίπλα μου και με στήριζαν ψυχολογικά σε όλες τις δύσκολες στιγμές. Σημαντικό πρόσωπο αποτελεί και ο μεγαλομέτοχος της ομάδας, κ. Κούγιας. Πίστεψε στις ικανότητές μου και θα κάνω τα πάντα για να τον δικαιώσω όπως και όλους όσους με πιστεύουν μέσα στην οικογένεια της ΑΕΛ.
Για την πρώην μου ομάδα δεν θέλω να μείνω μόνο στον κ. Μπακογιάννη, γιατί όλη η Δήμητρα Γιάννουλης με στήριξε και με βοήθησε. Η διοίκηση, οι συμπαίχτες μου. Όλοι μου στάθηκαν και έμαθα πολλά από αυτούς και τις εμπειρίες που είχαν. 
Ρόλο για να βελτιωθώ έπαιξε και το ενδιαφέρον που έδειξε η ίδια ΑΕΛ. Απλά άκουγα πως η ομάδα δεν φημίζεται στο να δίνει πολλές ευκαιρίες στα παιδιά από εδώ, αλλά όταν με παρακολουθούσαν είδα ανθρώπους που νοιάζονται για την ΑΕΛ και τους νεαρούς παίκτες του νομού. Μεταξύ αυτών είναι και ο κ. Κυπαρίσσης και άλλα πρόσωπα.
Τέλος είναι ο κ. Μάκης Σαμαρτζής που είναι από τους ανθρώπους που με βοήθησαν να αναδειχθώ. Με βοήθησε σε πολλά θέματα και στην υπογραφή μου με την ΑΕΛ”.

larissasportnews.gr

Σχόλια