Ο Αντρέας Δερμιτζάκης στο Gkael Larisa: «Να καθιερωθώ στην ΑΕΛ!»

Ο παίχτης της ΑΕΛ, Αντρέας Δερμιτζάκης μιλάει στο Gkael Larisa για το από που ξεκίνησε, για το ντεμπούτο του (στον αγώνα του κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό), για τους στόχους του
και τις αγαπημένες του ασχολίες.


Πες μου λίγα λόγια για εσένα, για την καταγωγή σου, πότε και από που ξεκίνησες τα ποδοσφαιρικά σου βήματα;

«Λοιπόν, η καταγωγή μου είναι από την Κρήτη όμως γεννήθηκα στη Γερμανία επειδή είχα μετακομίσει με τους γονείς μου, όταν ήμουν μικρός. Δεν έχω άλλα αδέρφια και ξεκίνησα από τις ακαδημίες του Μαγνησιακού όταν ήρθα στην Ελλάδα, ενώ τα ποδοσφαιρικά μου βήματα τα έκανα στην Oberat, ομάδα A' Tοπικού κοντά στην Γερμανία».

Πώς είναι η καθημερινότητά σου ως ποδοσφαιριστής και τι οφείλει να προσέχει ένα παιδί της ηλικίας σου;

«Η καθημερινότητα μου είναι πολύ απλή, δεν πίνω καφέ οπότε δεν συχνάζω πολύ συχνά σε καφετέριες. Ξυπνάω το πρωί παίρνω το πρωινό μου και ανάλογα αν δεν έχω προπόνηση κάνω γυμναστική στο σπίτι, αν έχω πηγαίνω και γυρνάω μετά παίρνω το μεσημεριανό μου και συνήθως μετά φροντίζω να ξεκουράζομαι το απόγευμα συνήθως έχω προπόνηση γυρνάω και φροντίζω να κάνω πάντα κάτι όπως διατάσεις η ισορροπίες πηγαίνω για βραδινό φαγητό και μετά ξαναγυρίζω σπίτι, εκτός αν αποφασίσω με τους φίλους μου να πάμε καμία βόλτα!!  Ένα παιδί της ηλικίας μου θα πρέπει να προσέχει να μην παρασύρεται από τις παρέες που κάνει και να ξέρει να παίρνει μόνος του τις σωστές αποφάσεις, άσχετα αν είναι ποδοσφαιριστής ή όχι».

Πως νιώθεις που ανήκεις στην Κ20 της ΑΕΛ, που έκανες επίσημο ντεμπούτο με την αντρική ομάδα και ποιοι είναι οι στόχοι σου;

«Είναι πολύ μεγάλη χαρά για μένα που παίζω στην Κ20 της ΑΕΛ γιατί από μικρός θυμάμαι ακόμα που με πήγαινε ένας φίλος της μαμάς μου από Λάρισα σαν τρελός στο γήπεδο να βλέπουμε αγώνες, τότε μάλιστα που η ομάδα ήταν ακόμα στο Αλκαζάρ και με είχε τραβήξει πολύ ο κόσμος και η ατμόσφαιρα που επικρατούσε τότε και το κλίμα γενικότερα. Επίσης νιώθω χαρά γιατί ξέρω την αξία της και ξέρω ότι βρίσκομαι σε μια πολύ ιστορική ομάδα!! Πιστεύω ότι είναι το όνειρο κάθε παιδιού αυτό που μου συνέβη. Μέχρι να ξεκινήσει το παιχνίδι είχα τόση ανυπομονησία και άγχος ταυτόχρονα που να πω την αλήθεια μέχρι και τώρα δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω ότι έπαιξα με την πρώτη ομάδα της ΑΕΛ εναντίον του Παναθηναϊκού που έβλεπα μικρός και χάζευα στην τηλεόραση!!  Οι στόχοι μου είναι για αρχή να καθιερωθώ στην ομάδα και να μην μείνω μόνο σε αυτόν τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό και μετέπειτα να φτάσω στο κορυφαίο επίπεδο του ποδοσφαίρου και άσχετα αν ακούγεται πολύ δύσκολο εγώ πιστεύω ότι θα τα καταφέρω».



Σε ποια θέση σου αρέσει να αγωνίζεσαι περισσότερο;

«Κυρίως σαν 8άρι και στα αμυντικά χαφ».

Έχεις κάποιον που σε καθοδηγεί και σε συμβουλεύει σε κάθε σου βήμα;

«Ναι η μαμά μου. Βέβαια με αφήνει και παίρνω αποφάσεις  μόνος μου αλλά από την στιγμή που ξεκίνησα το ποδόσφαιρο μέχρι και τώρα ήταν η μόνη που δεν σταμάτησε ποτέ να πιστεύει ότι μπορώ να τα καταφέρω και ήταν στο πλευρό μου ότι και να γινόταν!!

Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα στο εξωτερικό και ποιος είναι ο αγαπημένος σου παίχτης και αν θα ήθελες να του μοιάσεις;

«Αγαπημένη μου ομάδα είναι η Bayern αλλά όταν ήμουν πιο μικρός ήταν η Μίλαν λόγω του Κακά!! Βλέπω και τώρα βίντεο του στο YouTube και πιστεύω είναι ο ποδοσφαιριστής που για μένα τα είχε όλα!! Θα ήθελα πολύ να του μοιάσω αλλά όχι να χάσω την δικιά μου ταυτότητα σαν Αντρέας, τα δικά μου χαρακτηριστικά σαν παίχτης!!


Εκτός από το να παίζεις ποδόσφαιρο τι άλλο σου αρέσει να κάνεις τον ελεύθερό σου χρόνο;

Αυτό κάνω πάντα με αυτό ασχολούμαι και όταν δεν έχω και προπόνηση κάνω γυμναστική ας πούμε, αλλά μου αρέσει πολύ να βγαίνω με τους φίλους μου ή να κάθομαι και λίγο στον υπολογιστή!

Tέλος, τι μήνυμα θέλεις να αφήσεις στους φίλους της ΑΕΛ;

Να έχουν υπομονή και να είναι κοντά στην ομάδα τώρα που τους χρειάζεται και είναι σε δύσκολες στιγμές, εκεί φαίνονται οι φίλαθλοι και η αγάπη για την ομάδα τους !!!

-Ευχαριστώ για τη συνέντευξη ...καλή επιτυχία στο ποδόσφαιρο αλλά και στη ζωή σου.
-Σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά εύχομαι και σε εσένα καλή συνέχεια.



Γιάννης Καστρινός
photos by Kostas Tsomakos

Σχόλια