Καλούσης: «Είμαι χαρούμενος που είμαι μέλος αυτής της ιστορικής ομάδας»

Ο Χρήστος Καλούσης, της Κ-20 μιλάει στο Gkael Larisa για το από που ξεκίνησε, την καθημερινότητά του και τους στόχους του με την ομάδα της ΑΕΛ.
Αναλυτικά όλη η συνέντευξη:
Πες μου λίγα λόγια για εσένα, για την καταγωγή σου, πότε και από που ξεκίνησες τα ποδοσφαιρικά σου βήματα;
Είμαι γεννημένος το 1998. Η καταγωγή μου είναι από εδώ, από τη Λάρισα...Ξεκίνησα από τα τμήματα υποδομής του Θ.Βουτυρίτσα σε ηλικία 10χρονών. Ήμουν στα τμήματα προπαιδικό, παιδικό, εφηβικό και στη συνέχεια και στο αντρικό που ήταν Β' τοπικό.
Πώς είναι η καθημερινότητά σου ως ποδοσφαιριστής και τι οφείλει να προσέχει ένα παιδί της ηλικίας σου;
Αυτά που οφείλει να προσέχει κάθε παιδί της ηλικίας μου, το οποίο έχει ως στόχο να γίνει ποδοσφαιριστής είναι η διατροφή του, η ξεκούραση και σαφώς να μην παρασύρεται από άλλους παράγοντες...Την καθημερινότητά μου θα την παρουσίαζα αρκετά μειονεκτική σε αντίθεση με άλλα παιδιά της ηλικίας μου.

Πως νιώθεις που ανήκεις στην Κ20 της ΑΕΛ, που είσαι στους εκπαιδεύομενους (δηλ. πριν το επαγγελματικό συμβόλαιο) και ποιοι είναι οι στόχοι σου;
Σίγουρα είμαι χαρούμενος που ανήκω στην μεγάλη αυτή οικογένεια της ΑΕΛ. Άλλωστε κάθε παιδί της Λάρισας -και όχι μόνο- θα ήθελε να είναι μέλος αυτής της ιστορικής ομάδας...Σίγουρα είμαι χαρούμενος που είμαι εκπαιδευόμενος, ένα βήμα πριν το επαγγελματικό συμβόλαιο, αλλά ο στόχος μου είναι το επαγγελματικό συμβόλαιο.
Σε ποια θέση σου αρέσει να αγωνίζεσαι περισσότερο;
Η θέση που μ' αρέσει να αγωνίζομαι είναι η θέση του κεντρικού αμυντικού.
Έχεις κάποιον που σε καθοδηγεί και σε συμβουλεύει σε κάθε σου βήμα;
Πρώτα απ' όλα τον εαυτό μου καθώς παίρνω τις επιλογές και αποφασίζω μόνος. Παράλληλα η οικογένεια μου με ενθαρύνει και με βοηθάει όταν έχω ανάγκη.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα στο εξωτερικό και ποιος είναι ο αγαπημένος σου παίχτης και αν θα ήθελες να του μοιάσεις;
Αναμφίβολα η Ρεάλ Μαδρίτης και ο Σέρχιο Ράμος αντίστοιχα είναι το πρότυπο μου.
Εκτός από το να παίζεις ποδόσφαιρο τι άλλο σου αρέσει να κάνεις τον ελεύθερό σου χρόνο;
Πέρα από το ποδόσφαιρο μου αρέσει να παιρνάω ευχάριστα τον ελεύθερό μου χρόνο και να διασκεδάζω βάζοντας όρια πάντα!
Tέλος, τι μήνυμα θέλεις να αφήσεις στους φίλους της ΑΕΛ;
Αυτό που πρέπει να κάνει κάθε Λαρισαίος και που αγαπάει την ομάδα μας είναι να την υποστηρίζει και να την βοηθάει ειδικότερα στα άσχημα αποτελέσματα και στις κακές εμφανίσεις και πάνω απ' όλα να είναι αισιοδοξοι!!!



photos by Kostas Tsomakos

Σχόλια