Κων/νος Γιαννακόπουλος στο Gkael Larisa: «ΑΕΛ μόνο για πάντα, δεν θα ξεχάσω το γκολ του Μητσιμπόνα»


Ο γνωστός Λαρισαίος ηθοποιός, Κων/νος Γιαννακόπουλος παραχώρησε συνέντευξη στο Gkael Larisa
και μίλησε για την αγαπημένη του ΑΕΛ. Τις πρώτες του στιγμές στο γήπεδο Αλκαζάρ, το καλύτερο γκολ αλλά και άλλα σημαντικά γκολ, τον αγαπημένο του παίχτη αλλά και για την ΑΕΛ του τώρα.


Αναλυτικά η συνέντευξη:


-Από πότε άρχισες να παρακολουθείς την ΑΕΛ και άμα θυμάσαι ποιος ήταν ο πρώτος αγώνας της που είδες;

-«Παρακολουθώ την ΑΕΛ από τότε που μπορώ να θυμάμαι σαν παιδί στα χνάρια του πατέρα μου και σαν ένα παιδί της Λάρισας! Ο πρώτος μου αγώνας ήταν με την ΑΕΚ στο στάδιο Αλκαζάρ, πολύ μικρός, δε θυμάμαι καν ποια χρονιά. Θυμάμαι ότι ανέβηκα τα σκαλιά της Θύρας 4 με τον πατέρα μου και τρελάθηκα από τα έντονα χρώματα και τη μυρωδιά από το γρασίδι του γηπέδου...δεν το ξεχνάω ποτέ»!

-Ποιον αγώνα και ποιο γκολ θυμάσαι περισσότερο;

-«Αγώνα δεν μπορώ να διαλέξω. Θα ξεχωρίσω αυτό με τον Ηρακλή της κατάκτησης του πρωταθλήματος και τον τελικό του 2007...αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω το 4-4 με τον ΠΑΟ στο Αλκαζάρ, ούτε το 2-1 στο Μπλάκμπερν ούτε στις Σέρρες τη χρόνια του πρωταθλήματος...Το γκολ που δε θα ξεχάσω ποτέ είναι του Γιώργου Μητσιμπόνα με τον Ηρακλή».

-Ποιος παίχτης που έχει παίξει στην ΑΕΛ είναι ο αγαπημένος σου;

-«Ο αγαπημένος μου παίχτης ήταν ο Καραπιάλης αλλά τον έχω διαγράψει από τη μνήμη μου...Θα πω τον Γιώργο Μητσιμπόνα»!

-Πως βλέπεις τα τελευταία χρόνια την ΑΕΛ και τι έχεις να πεις για τον κόσμο της;

-«Τα τελευταία χρόνια η ΑΕΛ δεν είναι η ΑΕΛ της καρδιάς μου για την οποία κάποτε δάκρυζα...και έδινα τα πάντα ως οπαδός. Λίγο το σύγχρονο ποδόσφαιρο, ο στοιχηματισμός..., οι νωθροί παίχτες που δεν γνωρίζουν «φανέλα» , οι μεγαλοπαράγοντες που ικανοποιούν τις ματαιοδοξίες τους και τα επιχειρηματικά τους συμφέροντα και τέλος ο κόσμος της Λάρισας που από απαιτητικός ονειροπόλος έγινε γραφικός χωρίς να ξέρει τι θέλει...με έκαναν να μην ασχολούμαι σοβαρά με την ομάδα...Λυπάμαι πολύ για όλα αυτά...!!!

-Τέλος τι ομάδα υποστηρίζεις από το εξωτερικό;

-«Απο το εξωτερικό παρακολουθώ πολλές ομάδες που παίζουν όμορφο ποδόσφαιρο αλλά δεν υποστηρίζω καμία ομάδα. Είμαι ΑΕΛ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ»!!!



by Gkael (Γιάννης Καστρινός)

Σχόλια