Νικολακάκης: «Η ΑΕΛ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και από καμία ομάδα. Η ΑΕΛ τα έχει όλα» (video)

Ο πρώην ποδοσφαιριστής της ΑΕΛ, Μανώλης Νικολακάκης, μίλησε για τον εαυτό του, την ΑΕΛ και τον κόσμο της
στο vissini_aelorama στο Instagram.

Αναλυτικά η συνέντευξή του μαζί και με βίντεο:

Σε ποια ηλικία και γιατί αποφάσισες να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο ;

Δεν θυμάμαι πότε ακριβώς είπα ότι θέλω να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο. Με θυμάμαι πάντα με
μια μπάλα και ματωμένα πόδια από τις αλάνες. Όταν έβλεπα τον εαυτό μου να θέλει να κάνει κάθε μέρα προπόνηση από μικρή ηλικία και να συναναστρέφομαι με μεγαλύτερες ηλικίες πάνω στο ποδόσφαιρο , μπήκε αυτόματα μέσα μου το μικρόβιο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Και νιώθω ευλογημένος για ότι κατάφερα. Ακόμα και αυτό το λίγο. Γιατί ξεκίνησα από επαρχία και με μόνη βοήθεια τον πατέρα μου να με πηγαίνει παντού για προπονήσεις.

Το να έχεις έναν τόσο παθιασμένο λαό σαν της ΑΕΛ και να φωνάζει σε κάθε ματς, σαν παίχτη σε άγχωνε ή εμψύχωνε;

Για εμένα η ατμόσφαιρα που συνάντησα στην Λάρισα και ο τρόπος που είχαν την ΑΕΛ στην καθημερινότητά τους ήταν πρωτόγνωρο. Σίγουρα υπήρχε το άγχος να καταφέρω να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του κόσμου. Γιατί έχουν μάθει να βλέπουν φανταστικούς παίχτες να φοράνε αυτήν την βαριά φανέλα. Αλλά η σχέση που ανέπτυξα με τον κόσμο μου έδινε καθημερινό κίνητρο. Έπαιζα πρώτα γι'αυτούς. Και μετά για εμένα. Ήταν κάτι το φανταστικό που θα το λέω σε όλη μου την ζωή.


Τι σου άρεσε στη Λάρισα αλλά και τι ήταν αυτό που σε ενοχλούσε ;

Μου άρεσε η ζωή της Λάρισας , ο κόσμος , τα χαρούμενα πρόσωπα και ο σεβασμός που έδειξαν από την πρώτη στιγμή σε εμένα και στην οικογένειά μου. Χωρίς να θέλω να φανώ υπερβολικός. Δεν έχω τίποτα κακό να θυμάμαι από την πόλη της Λάρισας και τον κόσμο της. Θεωρώ ότι ανήκω στην Λάρισα και το έχω αγαπήσει αυτό το μέρος. Όπως και τους κατοίκους της.

Τι εμπόδια συνάντησες κατά την διάρκεια της καριέρας σου και πως τα ξεπέρασες ;

Το πρόβλημα που συνάντησα ήταν ότι επειδή προέρχομαι από επαρχία , και σε ένα μικρό σχετικά μέρος όπως αυτό που μεγάλωσα και έζησα μέχρι τα 18 μου αναπτύσσεις ωραίες σχέσεις είσαι κοινωνικός και δεν έχεις τόσο την πονηριά μέσα σου. Έτσι έμαθα και από την οικογένεια μου. Όποτε σε αρκετές ομάδες ειδικά στην αρχή της καριέρας μου θεωρούσα τον διπλανό μου αδερφό. Ότι από την στιγμή που έχουμε τον ίδιο στόχο και προσπαθούμε για την ίδια φανέλα τότε θα μπορώ να έχω άριστες σχέσεις μαζί του και να λέμε τα πάντα. Δυστυχώς δεν είχαν όλοι τον ίδιο τρόπο σκέψης και αυτό φάνηκε στην συνέχεια. Το διαχειρίστηκα με τα χρόνια και με την όποια εμπειρία έπαιρνα από το κάθε συμβάν.


Έχεις 15 συμμετοχές με την φανέλα της ΑΕΛ και είσαι αναμφίβολα ένας από τους παίκτες που βοήθησε σημαντικά την ομάδα για να πετύχει τους στόχους της. Ποιο παιχνίδι απόλαυσες περισσότερο και γιατί ;

Η αγάπη και το πάθος μου γι'αυτήν την ομάδα με κάνει να νιώθω ότι έχω πολλές περισσότερες συμμετοχές να σας πω την αλήθεια στην ομάδα αλλά και χρόνια. Εγώ αυτό που είχα σαν στόχο πρωταρχικό το πέτυχα. Να βάλω ένα μικρό λιθαράκι ώστε αυτός ο κόσμος , αυτή η ομάδα να επιστρέψει εκεί που ανήκει. Τουλάχιστον στην πρώτη κατηγορία. Γιατί η θέση της είναι για ακόμα πιο ψηλά. Να βλέπω την ΑΕΛ να αγωνίζεται με γεμάτο γήπεδο και να ξέρω πως έστω και ελάχιστα βοήθησα και εγώ σε αυτό. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω εύκολα ένα παιχνίδι. Κάθε παιχνίδι μπροστά σε αυτόν τον κόσμο ή με αυτήν την φανέλα είναι ιδιαίτερο για εμένα. Αλλά λόγω μιας δύσκολης κατάστασης και κάποιας αποχής , θα πω το παιχνίδι με τον Απόλλωνα Σμύρνης. Είχαμε πέσει στην βαθμολογία. Είχα να αγωνιστώ δυο μήνες σχεδόν. Μπήκα , έπαιξα και πραγματικά έτρεμαν τα πόδια μου γιατί ο κόσμος με είχε στηρίξει. Και μπήκα απλά και μόνο να τους βγάλω όλους ασπροπρόσωπους. Το χειροκρότημα και η φωνή προς το πρόσωπό μου ήταν κάτι το φανταστικό.

Ποιός είναι ο αγαπημένος σου ποδοσφαιριστής ;

Αγαπημένος ποδοσφαιριστής είναι ο iniesta. Μπορεί να φανεί αστείο γιατί οι θέσεις μας δεν έχουν καμία σχέση. Αλλά για να πω κάποιον αγαπημένο ποδοσφαιριστή πρέπει να συνδιάζει τα πάντα. Από τον τρόπο που συμπεριφέρεται μέσα στον αγωνιστικό χώρο , ο σεβασμός που δείχνει σε κάθε αντίπαλο και τους συμπαίκτες του αλλά και το τι θέαμα έβγαζε στον αγωνιστικό τομέα. Ένας καλλιτέχνης. Ένας απίστευτος άνθρωπος και επαγγελματίας.

Ποιά η γνώμη σου για το γήπεδο AEL FC ARENA και το προπονητικό κέντρο ;

Η ΑΕΛ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και από καμία ομάδα. Η ΑΕΛ τα έχει όλα. Αρκεί να συνδυάσει κάποια στιγμή το τρίπτυχο διοίκηση - ομάδα - κόσμος και θα δούμε μαγικά πράγματα. Το γήπεδο και το προπονητικό κέντρο είναι φανταστικά και μόνο καλύτερη κάνουν την καθημερινότητα οποιουδήποτε ασχολείται καθημερινά με την ομάδα. Από ποδοσφαιριστές μέχρι φροντιστές.


Ο Μανώλης Νικολακάκης θα μείνει για πάντα στην καρδιά μας! Ήταν ένας παίχτης που τίμησε και με το παραπάνω την "Βαριά" φανέλα της ΑΕΛ , αγωνίζονταν σε κάθε παιχνίδι με πάθος και έδινε για την ομάδα το 100%.
Του ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας καλή επιτυχία στην συνέχεια της καριέρας του και υγεία σε αυτόν και την οικογένειά του!


πηγή: https://www.instagram.com/vissini_aelorama/
photo by Kostas Tsomakos

Σχόλια