Ο YouTuber Αιμίλιος στο Gkael Larisa: «Έχω πάει σε πάρα πολλούς αγώνες της ΑΕΛ»

Στο Gkael Larisa μίλησε ο YouTuber, Αιμίλιος Οικονομίδης που ασχολείται με το ποδόσφαιρο και τα ανεβάζει στο κανάλι του στο YouTube.

Επίσης είναι ποδοσφαιριστής στο τοπικό στον Κεραυνό Αγίου Παύλου στη Θεσσαλονίκη. Η σχέση του με την πόλη της Λάρισας, οι αγώνες που έχει πάει σε Αλκαζάρ και AEL FC ARENA, παίχτες που θυμάται και του αρέσουν και το κανάλι του στο YouTube που έχει μεγάλη απήχηση (186.000 subscribers).


Αναλυτικά η συνέντευξή του: 


Ποια είναι η σχέση σου με την πόλη της Λάρισας;


 Είναι αρκετά στενή! Η μητέρα μου μεγάλωσε στη Λάρισα, οπότε πηγαίναμε πολλές φορές το χρόνο οικογενειακά εκεί, Χριστούγεννα, Πάσχα και καλοκαίρι, για να βλέπουμε τους παππούδες μας. Τα τελευταία χρόνια συνεχίζω να έρχομαι, λίγο πιο αραιά, καθώς έχω τον παππού μου, αλλά και αρκετούς φίλους που είναι ακόμη στην πόλη. Μάλιστα, κάθε καλοκαίρι τα τελευταία 25 χρόνια πηγαίνω στον Πλαταμώνα, ο οποίος απ’ ότι έχω καταλάβει αποτελεί προορισμό διακοπών για τη μισή Λάρισα, κάτι που μου επιτρέπει να συνεχίσω να κρατάω επαφές με φίλους.



Έχεις πάει σε αγώνες της ΑΕΛ και ποιος ήταν ο πρώτος αγώνας που πήγες;


 Έχω πάει σε πάρα πολλούς, κυρίως στο Αλκαζάρ τη δεκαετία του 2000. Πρώτο ματς ήταν όταν η ΑΕΛ αντιμετώπιζε τον Ποντιακό Νέας Σάντας στη Γ’ Εθνική, με Θωμά Κυπαρίσση σέντερ φορ, σε ματς που ήταν και φιέστα ανόδου για τη Β. Αν θυμάμαι καλά, η ΑΕΛ είχε νικήσει με 5-1.



Ποιον αγώνα θυμάσαι περισσότερο;


  Νομίζω ότι ο πρώτος ήταν και ο πιο χαρακτηριστικός σαν ανάμνηση. Έπειτα θυμάμαι και την πρώτη φορά που πήγα και στο AEL FC Arena, σε ένα ματς με τον Παναθηναϊκό. 2-0 με το 2ο γκολ να είναι του Ζοέλ Τσιμπάμπα.



Ποιος παίχτης της ΑΕΛ σου είχε κάνει την πιο μεγάλη εντύπωση;


 Στο παρελθόν μου άρεσαν πάρα πολλοί ποδοσφαιριστές από την ΑΕΛ. Νομίζω πως θα ξεχωρίσω τον Τουμέρ Μετίν. Από την τωρινή ομάδα, την οποία δεν έχω παρακολουθήσει πάρα πολλές φορές να είμαι ειλικρινής, μου αρέσει ο Γκοτζαμανίδης.



Εχεις πάει στο AEL FC Arena;


 Έχω δει 4-5 φορές ματς στο καινούργιο γήπεδο. Νοσταλγώ την εποχή που ήταν συνέχεια γεμάτο, για να είμαι ειλικρινής, και ελπίζω αυτό να ξαναγίνει σύντομα.



Πως ξεκίνησε η ιδέα για το κανάλι σου στο Youtube και το quizball και αν περίμενες να τα πας τόσο καλά;


 Το κανάλι ξεκίνησε ως χόμπι για μένα το 2014 για να γεμίσω τον ελεύθερό μου χρόνο. Μετά από πολλά χρόνια, το 2019, κατάφερε να γίνει δουλειά. Το Quizball ήταν μια από τις πολλές ιδέες με τις οποίες πειραματίστηκα στο κανάλι και αποδείχτηκε η πιο αποδοτική. Σε σχέση με το πώς περίμενα να εξελιχθεί όλο αυτό, θα είμαι ειλικρινής και θα πω πως είναι απαραίτητο να πιστεύεις στον εαυτό σου όταν ξεκινάς το οτιδήποτε, αλλιώς μην το ξεκινάς καν.




Το Quizball που έχει και γνωστούς καλεσμένους είναι ένα ωραίο παιχνίδι και αξίζει να το δείτε, όπως και όλα τα videos του (και το ταξίδια στα τοπικά)


το κανάλι του στο YouTube Aimilios


Επίσης πριν 3 χρόνια είχε κάνει και το «Κυριακή στο γήπεδο» όπου ήρθε στη Λάρισα και μίλησε με τον Γιάννη Βαλαώρα και πήγε σε Αλκαζάρ και AEL FC ARENA. 



Στο παρακάτω βίντεο «ΠΗΓΑΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΗΣ SUPERLEAGUE ΣΕ 24 ΩΡΕΣ!» πέρασε και από το Αλκαζάρ



Εγώ έχω να πω μπράβο σ΄αυτούς που κάνουν κάτι που τους αρέσει και το κάνουν και καλά. Ειδικά και όταν αυτό έχει να κάνει με το ποδόσφαιρο...

BONUS - Σαν σήμερα 30.5.2004 η ΑΕΛ έπαιξε με τον Ποντιακό Νέας Σάντας, στη φιέστα για την άνοδο στη Β΄ Εθνική. Ήταν το πρώτο παιχνίδι που πήγε ο Αιμίλιος στο Αλκαζάρ.




by Gkael


Σχόλια